Количката ви в момента е празна!
Често задавани въпроси
Можете да се свържете с нас по няколко начина, а на много от често задаваните въпроси на нашите клиенти отговаряме направо тук, за да е най-удобно.
Често Задавани Въпроси:
- В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
- О: Можете да проверите съдържанието на пратката, но Ви молим да не ползвате уреда, в случай, че не е това, което очаквате. Свържете се с нас, за да Ви съдействаме, ако желаете да върнете уреда.
- В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
- О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук.
- В: Уредът ми се развали. Към кого да се обърна?
- О: Гаранционното обслужване се извършва от нас. Следвайте този линк за инструкции. Извънгаранционно обслужване можете да потърсите във всеки удобен за Вас сервиз.
Ние в Ремисо ЕООД прилагаме изискванията на Европейският Общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД) и Вашите данни винаги са били максимално защитени. Повече информация за начина, по който защитаваме данните Ви можете да прочетете в Общите Условия за ползване на сайта. Ако желаете да закрием Вашият потребителски профил на сайта е нужно само да се свържете с нас чрез контакт формата или посочените телефони.
Благодарим Ви, че сте наш клиент!